Tentang diriku !

My photo
sarikei, sarawak, Malaysia
Luahan Hati ! ;)

Monday 24 June 2013

Tentang Perasaan :)

Assalammualaikum wbt..

Mungkin betul apa yg dinilai keatas aku,tetapi aku menafikan smua itu sbb aku takut dgn diriku sndiri..Hehehehe,aku menyangka org menegurku untuk mnyakitkn hati atau ada niat lain. Rupanya itu untuk kesedaran aku sendiri jugak sebenarnya..Aku berfikiran negatif apa yg disampaikan oleh orang kepadaku.. Aku nie mmg keras kepalalah orgnya susah nak dgr ckp apa smua.. Tapi setelah aku fikirkan balik dan redha aku tau itu untuk kebaikan aku sndri dan untuk mnyedarkan aku sebelum jauh melarut dlm sesuatu yg tak nyata.. Aku pernh terdengar satu petikan berbunyi ''Berdendam pun tak dapat apa. Lagi rasa tak tenang adalah. Perlahan-lahan untuk memaafkan :) Insya Allah, legalah nanti (: Tenang pun tenang.'' aku smkin yakin yg memaafkan org lebih aman,selesa dan jugak tenng :).. Dan mungkin ''Nɑќ ʍєʍɑɑƒќɑи sєsєღʀɑиɢ γɑиɢ ќɨтɑ sɑγɑиɢ ʍєʍɑиɢ ʍµ∂ɑɦ , тєтɑρɨ иɑќ ʍєℓµρɑќɑи ɑρɑ γɑиɢ ღʀɑиɢ γɑиɢ ќɨтɑ sɑγɑиɢ вµɑт ќɑт ќɨтɑ ʍєʍɑиɢ sµќɑʀ ❤ '' itu benar tapi tak slh kan untuk melupakan terus untuk kebaikan smua hehehe.. Ini adalah pendapatku selepas smua yg terjadi dan melarikan dri dri masalah adalah SATU KESILAPAN YG BESAR..  Aku tak tau :).. ''Sesetengah orang tak boleh nak terima nasihat sebab dia fikir dia sudah bagus. The truth is dia masih ada kelemahan. Orang nak betulkan dia.'' ini fakta..


Dan ''Sesuatu yang tidak terluah, kadang-kadang memang Allah takdirkan kita untuk simpan dalam hati . Sebab Allah nak kita luah hanya pada Dia :')''

No comments:

Post a Comment