Tentang diriku !

My photo
sarikei, sarawak, Malaysia
Luahan Hati ! ;)

Tuesday 6 August 2013

Kawan,aku merindu kamu !

Assalammualaikum wbt ..

Hari nie aku keluar berbuka dengan kengkawan sekalian kecuali dia yang kitaorang tak jemput.. Hemmmm,dalam macam tu aku tgah bercakap dengan seorang kawan ku nie dan tidak tersengaja aku terpandang ke bawah kemudiannya aku ternampak dia berbaju hijau tajam sungguh penglihatan aku sewaktu itu ! Aku terdiam seketika dan terus memberitahu yang lain apa yang aku lihat. Aku menjadi sedih tetiba selepas melihat dia dan kawan aku mengajak beredar dari situ kerana tidak mahu terserempak dengannya.. Ermmm mungkin tipu kalo ckp aku tidak merindu sahabat aku zaman sekolah dahulu,teman tertawa dan lepak wktu susah dan jugak senang :( .. Kamek rindu ktk deng ! Kitak rindu kmk ka? Gik ingat kmk ka?  Serius kmk rasa mok nangis time nanga kitak tek deng..

No comments:

Post a Comment