Tentang diriku !

My photo
sarikei, sarawak, Malaysia
Luahan Hati ! ;)

Saturday 28 December 2013

Sweet memories dgn kak Niesa Sayang..

Assalammualaikum... oke harinie aku nak share kegembiraanku tetapi utk beberapa hari yg lepas.. but i'm still happy... aku nak kongsi yang impian aku menjadi kenyataan iaitu aku spend time or outing with my lovely sister Khairunnisa a.k.a kak niesa.. sekian lame aku dan dier menunggu saat nie akhirnya tercapai. ALHAMDULILAH aku ucapkan kepada Allah SWT!! Semua ini takkan terjadi kalo tidak dgn izin Allah bukan? Aku jugak bersyukur sebab Allah mempermudahkan urusanku dgn izinNYA.. Berbalik kpd tajuk tadi.. seriusly aku happy giler... sik terkata eh.. malam tu aku rasa mcm mimpi ke? Huh.. aku takdpt nak ungkap dgn kata2 persaan aku pada malam tu.. aku still jugak berharap sblm aku balik ke tmpt pengajianku semula aku nak spend time dgn dier lagi... hopefully.. insyallah.. Amin..

No comments:

Post a Comment